יו"ר בית הנבחרים האמריקני נחת בישראל לביקור רשמי

אליהו גרין No Comments on יו"ר בית הנבחרים האמריקני נחת בישראל לביקור רשמי

יו"ר בית הנבחרים האמריקאי קווין מקארת'י נחת בישראל. יו"ר הכנסת אוחנה קיבל את פניו: "ברוך הבא לישראל; תודה שנענית להזמנתי ובחרת בכנסת להיות הפרלמנט הראשון בעולם שתבקר בו". מקארת'י: "ב75 השנים הבאות השותפות החשובה שלנו מבטיחה להיות חזקה אפילו יותר מ-75 השנים הראשונות"

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, חבר הקונגרס קווין מקארת'י, נחת לפני זמן קצר בנתב"ג. מקארת'י נענה להזמנתו של יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה, והגיע בראש משלחת של 16 חברי קונגרס נוספים, משתי המפלגות. הכנסת תהיה בית המחוקקים הראשון בעולם בו יערוך ביקור רשמי מאז נכנס לתפקידו.

את פניהם של חברות וחברי המשלחת בראשותו של היו"ר מקארת'י קיבל בנתב"ג יושב-ראש הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, אשר אמר: "אדוני יושב-הראש, זוהי זכות גדולה עבורי לברך אותך בברכת ברוך הבא לישראל. תודה שנענית להזמנתי ובחרת בכנסת להיות הפרלמנט הראשון בעולם שתבקר בו. אני מעריך מאוד את העובדה שהגעת בראש משלחת דו-מפלגתית חשובה. אני מצפה לעבודה המשותפת בינינו שתחזק ותבצר את הקשר בין שני הפרלמנטים שלנו".

יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, קווין מקארת'י, השיב: "בשם כל המשלחת שלנו, כבוד הוא לנו להצטרף אליך בירושלים לחגוג את עצמאות ישראל ולשוב ולאשר את הקשר המיוחד בין האומות שלנו. ביקרתי בישראל יותר פעמים מבכל מדינה אחרת, והיום אני מגיע, לראשונה, כיו"ר בית הנבחרים. ב-75 השנים הבאות השותפות החשובה שלנו מבטיחה להיות חזקה אפילו יותר מ-75 השנים הראשונות".



0 תגובות